uusi logo txt

Yhteistyö Underground Model -kilpailun kanssa

Underground model -kilpailu edustaa vaihtoehtoisia kauneusihanteita ja rohkeutta oman tarinan jakamiseen. Kohdeyleisöämme ovat erilaiset alakulttuurien edustajat ja heistä vahvimpina alternative, rock ja rockabilly kansa. Nettisivumme tavoittavat vuosittain yli 20 000 kävijää ja vuonna 2017 sivuvierailuita oli huimat 61 000. Myös Facebook-sivustomme on lähtenyt mukavasti kasvuun ja sivusto tavoittaa vuositasolla 34 000 sitoutunutta käyttäjää. Lisäksi yhteistyömme Big Wheels -tapahtuman kanssa tuo kilpailun lähelle harrasteautoilijoita. Yhteistyö kilpailun kanssa tarjoaa suoran linkin näihin kohderyhmiin ja seuraajiin.

Jokainen yhteistyösopimus luodaan yksilöllisesti, jotta saamme varmasti aikaan molempia osapuolia hyödyttävän sopimuksen. Yhteistyö voi pitää sisällään esimerkiksi:

  • sponsorin esittelyn ja mainostamisen kilpailun nettisivuilla ja sosiaalisessa mediassa
  • palkintoja kilpailun voittajille tai tuotelahjoituksia kilpailijoille
  • näkyvyyttä semifinalistien kuvissa tai finaalissa
  • verkkojulkaisuun tarkoitettuja kuvia, joissa yhteistyökumppania tuodaan esille kilpailun sosiaalisen median kanavissa kilpailun aikana ja sen jälkeen
  • pr-työtä kilpailun finaalin yhteydessä
  • yhteistyötä kilpailun voittajan tai finalistien kanssa

Ja mikä parasta sponsorointimenot voidaan vähentää verotuksessa mainos- ja markkinointimenojen tavoin tulon hankkimisesta johtuneina menoina.

Joten eiköhän lähdetä rakentamaan yhdessä sopivaa yhteistyöpakettia!

uusi logo
Underground_Logo_url_white
bigwheels512x512transparent
Logo valkoinen